اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

  • اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

    مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با صعود به مسابقات قهرمانی جهان، پاسخ محبت تماشاگرانی که با حضور در سالن ما را حمایت می‌کنند بدهیم.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان اکبری درباره عملکرد تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این مسابقه را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. چین و کره جنوبی از قدرت‌های برتر آسیا هستند و پیروزی بر این دو تیم کار دشواری بود.

    وی افزود: در لیگ جهانی به دلیل آسیب دیدگی‌های بازیکنان، شرایط فوق العاده‌ای نداشتیم، اما در این مسابقات آمادگی تیم بهتر شده است. امیدوارم در این رقابت‌ها به شرایط بهتری برسیم و برای مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان آماده شویم.

    اکبری درباره رفتارهای عصبی رائول لوزانو در طول بازی با ایران گفت: لوزانو قبلا سرمربی تیم ملی ایران بوده و انگیزه زیادی داشت که بتواند ایران را شکست بدهد و تمام تلاش خود را به کار برد، اما عملکرد خوب بازیکنان این اجازه را به او نداد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه تماشاگرانی که به سالن می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم با عملکرد خوب خود در این مسابقات بتوانیم جواب محبت این تماشاگران را بدهیم. َ




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: